Zo wil iedereen werken
Zakelijke telefonie is de levensader van elk communicerend bedrijf. Xelion is in de wereld van VoIP telefonie dé hosted telefonieoplossing uit de cloud. Met VoIP Zakelijk van Xelion hebben bedrijven hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde. Een optimaal bereikbare organisatie met medewerkers die altijd en overal met VoIP kunnen bellen. Zowel met de vaste telefoon, PC, laptop als met de smartphone.
Slimme zakelijke telefonie
Xelion is de beste in z’n klasse: niet alleen omdat het een hele goede oplossing voor VoIP telefonie biedt, maar ook omdat het ontworpen is vanuit de visie dat telefonie niet meer op zichzelf staat. Integratie met CRM en ERP-processen staat hoog op de agenda van Xelion en veel gebruikers. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden standaard aan boord voor een aantrekkelijke prijs per gebruiker per maand.
Maak je telefooncentrale nog krachtiger
Integratie Office 365
- Azure Active Directory integratie,
- Sync agenda en adresboek,
- In gesprek status Xelion bij Teams gesprekken.
- Bel via Xelion vanuit Teams zonder extra licenties.
Integraties (REST API – Application ProgrammersInterface)
Het synchroniseren van een adresboek, het openen van een klantkaart, bellen vanuit de klantkaart of het opbouwen van een dossier (inclusief audiofiles)zijn dankzij de open API van Xelion mogelijk.
Voicemail
Elke Xelion gebruiker kan een eigen voicemail inspreken. Indien gewenst kan een voicemail automatisch als mail worden afgeleverd.
Wachtmuziek
Laat muziek of een ingesproken boodschap horen tijdens het wachten.
Keuzemenu
Eenvoudig een keuzemenu samenstellen zodat direct de juiste persoon of afdeling aan de telefoon komt.
Xelion kan je gebruiken op
· Bureautelefoon/DECT-toestellen/SIP- apparaten
· Computer/Laptop/Chromebook
· Smartphone/Tablet
Communicatie via
· Bellen
· Chatten
· SMS’en
· WhatsApp*
· Video en (screen)sharing
*Met de WhatsApp Business integratie met Xelion is het mogelijk om WhatsAppberichten in Xelion te ontvangen.
Tools om het werken nog makkelijker te maken
· Adresboek, hierin worden alle contactgegevens van relaties gedeeld.
· Agenda(Koppeling met Office 365)
· Bellijsten
· Presentielijst, welke collega is bereikbaar?
· Favorieten, veel contact met specifieke personen?
· Communicatieoverzicht, individueel en van de belgroepen.
· Rapportages en Wallboards met uitgebreide mogelijkheden om de bereikbaarheid van de organisatie te monitoren.
· Hot desking, plaats jezelf in één of meerdere groepen.
· Herkennen van verbanden, wie en wanneer hebben jouw klanten binnen de organisatie gesproken?
· Identiteit, zelf bepalen met welk nummer je uit belt of via welke afdeling je chat.
· Doorverbinden
· Gespreksopname
· Groepsgesprek
· Agent-matching/skill based-routing
· Meeluisteren/Meefluisteren
· Gespreksverslag, maak bij je gesprek aantekeningen voor jezelf of collega’s.
· Status van je beschikbaarheid.